torsdag 16 oktober 2008

DÖDAR MÄN I RÖDA DRÄKTER

Nu är det på tiden att jag faktiskt på tiden att jag lanserar min monsterhit. " Linus dödar män i röda dräkter" heter originalet skrivet av en viss T.Johansson. Nu äre bara så att jag snor titeln rakt av och stjäl hela konceptet.

Nu undrar du som läser om jag verkligen är dum i huvet och ja till viss del skulle man kunna säga.

Har haft planer ett tag på att skriva en låt och eftersom Tina alltid brukar sjunga röda dräkter låten då hon ser mig så då ska jag fan i mej sno den av henne och kränga iväg som ett funkigt, dassigt bidrag till eurovisions schlager blahiblaha cirkusen. Det kan bli det sämsta bidraget Sverige någonsin skickat ut i europa, och därför tror jag den har ytterst stor potential att vinna. Tänk bara om Ulan Bator (mongoliet) fick dispens för att vara med i karusellen, vad skulle deras bidrag vara? Jag tror det skulle kunna vara en typisk skinnskalle munk som deltar som tillsammans med tretton likfärgade (oranga) munkar hopar runt och hjular medan den ena munken sitter längst fram på scenen på sina bara knän och stönar ut en mongolisk jojk,medan han snyter sig i en näsflöjt och får fram två toner ur Brahms Sonat nr. 3 f-moll op. 5 (1854) (källa: wikipedia.org) varefter det blir lyckorus i dens stora arenean i Archangelsk eller vart i helsifyr dom nu har det stora arrangemanget för totalt tondöva.

Nåja nu ha ja dragit en vals, men Tina, låten komer på posten :D

1 kommentar:

Anna sa...

Woho, broschan har börjat blogga. Tur att du gör som syrran säger ;)