torsdag 23 oktober 2008

jippi

Blev uppringd av arb.ledarn idag som sa att ja sku förpacka inat....skönt å veta vilket runk jobb man ska göra 12 timmar senare så va den dagen förstörd, övervägde å ringa previa tie minuter senare å hosta hårt å brutalt i luren och förklara situationen som så att jag fått "2:a graden av zebrafink viruset som härjar fritt i de norra delarna av georgien och förklara vänligt men bestämt att jag fan i mej inte sku fara på jobbet förrns dom eldat upp alla 1-3or men de kanske hade vart lätt å genomskåda.....jaja de ä väl ba härda ska ju itne klaga över en fem timmars arbetsdag iaf haha.

Så nu ä vi sams. igen. tro jag. jag å frun. hatar allt jävla småtjafs å tycker inte alls de ä mitt fel trots man tar på sig de, fast om du nu läser detta ida så vet du ju att du ha rätt :p

nåväl nu har man dragit på sej tofflorna storlek 86 igen.....hoppas de går bättre nu för inte fan orka ja me de här tjafset varje jävla vecka. basta.

å hallelujah nu börjar arbetet om 20 minuter.
å nu om 18 minuter

kanske dax å leta åt surpalten å nån gammtröja å ipoden å hoppa iväg Helvete Industrial

Inga kommentarer: