tisdag 14 oktober 2008

ja jävlar

allt jag kan säga *puff puff* jobbigt det här, men nu ska vi blicka framåt å tänka positvit hur enkelt de nu inte kom å ara. Tur man har blivit en riktig surkuse, så allt blir mkt lättare.

En riktig karatefylla skulle göra susen nu, lessen att jag utstrålar ångest men så är det faktiskt. Positiv, de var längesen man va.

Å snart börjar arbetet om igen, tror fan jag ska ta me baseballträ i förebyggande syfte.

Tro förbanne mej att jag ska gå på jobbet ikväll tar ju drygt 40 minuter så då kan man ju börja snart å promenixa.

Ska följa Roppert, en polare ut på älgpasset i helgen, snacka lite me han ,det var förbannat längesedan man snacka me han, men nu kan inte särringen stå i vägen iaf. för nu ska jag göra de jag vill, bitte....så har man avbloggiserat sin ilska lite grann, än fast den i högsta grad beror på mej själv hhhmmmm.....?

Inga kommentarer: