tisdag 14 oktober 2008

vad ska man säga?

Natten har vart jävlig (har jobbat) men så är det där man arbetar, inget fungerar, ingen vet varför, samt ingen bryr sig.

men men nu är den 5 timmar låååånga arbetsdan över :P det som ska göras nu är att sova, det är ju som vanligt man tar sig aldrig i säng förns klockan ä runt 8, å så ge man sig f_n på att man ska ta sig upp klockan 2. En omöjlig ekvation som inte ens Albert Einstein hade klarat av.

Reltivitetsteorin är inget för mig å andra sidan. Vart nu det kom ifrån haha

Börja vara lite småtrött nu, men ska nog plåga mig igenom nåt avsnitt av heroes innan man somnar in.

Heroes är fan den bästa serien enligt mig, följer varje avsnitt skönt manuskrisen är över borta i staterna å dom istället ägnar sig å ekonomikrisen istället. Tro vi har samma problem dom å jag, pengarna räcker inte till. Men men har man en dålig revisor får man väl skylla sig själv, synd bara det ska drabba alla andra länder också.

När man ändå är inne på usa-spåret kan ja inte låta bli å tänka på likheten mellan Amerika och bin laden. Hur jag tänker nu? USAma haha fy fan vilken dålig humor man har. Tror nästan dom ha hittat på honom för att skylla ifrån sig på alla andra. Som vanligt

Nej nu kom jag in på ett konstigt sidospår men ibland vandrar tankarna iväg. Gillar att fundera, men som sagt man ska inte fundera för mkt för då börjar man grubbla å börjar man grubbla då börjar man tveka, å börjar man tveka får man ångest, får man ångest så blir man själmordsbenägen. Blir man självmordsbenägen kan man söka värvning inom Al-qaida. Dit har jag inte nåt än, ifall någon undrar.

nej dax å sova eller nåt i den stilen

Inga kommentarer: